9 август, 2024
SMS xabarnoma "Operator darajasini baholash uchun SMS xizmat (Customer Satisfaction Index, CSI)" (№5700, «Play mobile» MChJ)
SMS xabarnoma "Operator darajasini baholash uchun SMS xizmat (Customer Satisfaction Index, CSI)" quyidagi shartlarda:
- Xizmat tavsifi: Operator darajasini baholash uchun SMS xizmati (Customer Satisfaction Index, CSI) matnli xabarlar orqali mijozlardan fikr-mulohazalarni to'plash imkoniyatini beradi. Bu kompaniyalarga xizmat ko'rsatish sifatini tezda baholash va ish faoliyatini yaxshilash choralarini ko'rish imkonini beradi.
- Xizmat mexanizmi:
1.SMS yuborishni boshlash
- Yuborish triggerlari: SMS xabarlar mijozning operator bilan o'zaro aloqasi tugagandan so'ng avtomatik ravishda yuborilishi mumkin. Masalan, aloqa markaziga qo'ng'iroq tugagandan so'ng, suhbat yopilganidan keyin, ariza ko'rib chiqilganidan so’mg so'ng yoki buyurtma bajarilganidan so'ng.
- SMS yaratish: Tizim avtomatik ravishda xabar matnini shakllantiradi va uni operator bilan o'zaro aloqada bo'lgan mijoz raqamiga yuboradi.
2. SMS-xabarning tuzilishi
- Kirish: Kompaniya xizmatlaridan foydalanganlik uchun qisqa minnatdorchilik xabari.
- Baholash so'rovi: Mijozga xizmat ko'rsatish sifatini ma'lum bir shkala bo'yicha baholashga chaqirish (masalan, 1 dan 5 gacha).
- Ko'rsatma: Bahoni yuborish bo'yicha aniq va ixcham ko'rsatmalar (masalan,"Bahoingizni javob xabarida yuboring").
Misol xabari: "Qo'ng'irog'ingiz uchun rahmat. Iltimos, bizning ishimizni 1 dan 5 gacha bo'lgan shkala bo'yicha baholang, bu erda 1-juda yomon, 5-juda yaxshi. Sizning fikr-mulohazalaringiz biz uchun muhim!"
3. Javoblarni olish va qayta ishlash
- Mijozning javobi: Mijoz raqamli baho bilan javob SMS-xabarini yuboradi.
- Ma'lumotlarni qayta ishlash: Tizim avtomatik ravishda olingan taxminlarni qayta ishlaydi va ularni ma'lumotlar bazasida saqlaydi. Bundan tashqari, matnli sharhlar mijoz tomonidan qoldirilgan bo'lsa, ularni qayta ishlashi mumkin.
4. Tahlil va hisobotlar
- Ma'lumotlarni yig'ish: To'plangan barcha baholar keyingi tahlil uchun yig'iladi.
- Tahlil: Tizim ma'lumotlarni tahlil qiladi, o'rtacha qiymatlarni hisoblab chiqadi, tendentsiyalar va anomaliyalarni aniqlaydi.
- Hisobotlar: Hisobotlar tuziladi, ular quyidagilarni o'z ichiga olishi mumkin:
O'rtacha qoniqish darajasi.
Ijobiy va salbiy sharhlar foizi.
Davrlar bo'yicha baholarning o'zgarishi dinamikasi.
Operatorlarning individual baholari.
Tez-tez uchraydigan muammolar yoki maqtovlarni aniqlash uchun sharhlarni tahlil qilish.
5. Ma'lumotlarga asoslangan harakatlar
- Operatorlarning fikr-mulohazalari: Natijalar operatorlarni o'qitish va rag'batlantirish uchun ishlatilishi mumkin.
- Tuzatish choralari: Kompaniya olingan ma'lumotlar asosida xizmat ko'rsatish jarayoniga o'zgartirishlar va yaxshilanishlarni kiritishi mumkin.
- Abonentlar uchun barcha SMS-xabarlar (kiruvchi/chiquvchi) – 0 so'm.
Xizmatni boshqarish jarayoni:
| Kiruvchi SMS | Chiquvchi SMS | Olinadigan ma'lumotlar |
1 | "Qo'ng'iroq qilganingiz uchun tashakkur. Iltimos, bizning ishimizni 1 dan 5 gacha bo'lgan shkala bo'yicha baholang, bu erda 1 juda yomon, 5 juda yaxshi. Sizning fikr-mulohazalaringiz biz uchun muhim!" | "5" | "Bahoingiz uchun tashakkur! Biz sizning fikr-mulohazalaringizni qadrlaymiz va xizmatimizni yaxshilashga harakat qilamiz." |
2 | "Qo'ng'iroq qilganingiz uchun tashakkur. Iltimos, bizning ishimizni 1 dan 5 gacha bo'lgan shkala bo'yicha baholang, bu erda 1 juda yomon, 5 juda yaxshi. Shuningdek, sharh qoldirishingiz mumkin. Sizning fikr-mulohazalaringiz biz uchun muhim!" | "4. Operator xushmuomala edi, lekin liniyada uzoq vaqt kutishga to'g'ri keldi." | "Bahoingiz uchun tashakkur! Biz sizning fikr-mulohazalaringizni qadrlaymiz va xizmatimizni yaxshilashga harakat qilamiz." |
3 | "Qo'ng'iroq qilganingiz uchun tashakkur. Iltimos, bizning ishimizni 1 dan 5 gacha bo'lgan shkala bo'yicha baholang, bu erda 1 juda yomon, 5 juda yaxshi. Shuningdek, sharh qoldirishingiz mumkin. Sizning fikr-mulohazalaringiz biz uchun muhim!" | Agar mijoz noto'g'ri javob yuborgan bo'lsa (masalan, raqam o'rniga matn). | "Kechirasiz, javobingizni aniqlay olmadik. Iltimos, bizning ishimizni 1 dan 5 gacha bo'lgan shkala bo'yicha baholang." |
Xizmatlarning to'liq ro'yxati bu yerda.
5700 raqami orqali “TashPark’dan SMS-xabar berish” xizmatini ko‘rsatish to‘xtatildi.